SIK SORULAN SORULAR
Kahveler nerede üretiliyor?
En iyi yeşil çekirdekleri sizler için seçiyor, İzmir - Güzelbahçe'deki butik kavurma atölyemizde aromaları en iyi hissedebileceğiniz hassas kavurma profillerinde kavuruyoruz. Kavurma atölyemizi görmek için lütfen tıklayınız.
Kahveler ne zaman öğütülüyor?
Kahvelerimizde stok tutmamaya özen gösteriyoruz. İhtiyaç kadar kavurup, stok gerektiğinde çekirdek olarak muhafaza ediyoruz. Eğer çekirdek tercih etmezseniz, kargoya teslim etmeden hemen önce tercih ettiğiniz demleme yöntemine uygun olarak öğütüyoruz.
Kahvemi nasıl saklamalıyım?
Çekirdek kahvedeki aromalar kavurma derecesine göre değişkenlik gösterse de genelde 14.günden sonra yavaş yavaş azalmaya başlar. Öğütülmüş kahve ise aromalarını çok daha hızlı kaybedeceği için kahvenizi çekirdek olarak ve ihtiyacınız kadar temin etmenizi öneririz. Yine de kahvenizi serin, kuru ve gün ışığından uzakta bir yerde sakladığınız sürece, son kullanım tarihine kadar tüketebilirsiniz.
Hangi kargo firmaları ile çalışılıyor?
Yurtiçi Kargo ve Hepsi Jet ile anlaşmamız bulunmaktadır. Hafta içleri saat 14.00'a kadar verdiğiniz siparişleri Yurtiçi kargo ile istisnasız aynı gün kargoya veriyoruz. Bu saat dilimi dışında gelen siparişleri yine de aynı gün kargoya yetiştirmek için elimizden geleni yapıyoruz.
Hepsi Jet firması bulunduğumuz konuma haftanın belirli günleri geldiği için bazen değişmekle birlikte genellikle Pazartesi-Çarşamba ve Cuma günleri kargo teslimatı yapabiliyoruz.
Üyelik şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?
Üye giriş bölümünden Şifremi unuttum ekranına gitmeniz gerekmektedir. Size gelen e-postadaki linke tıklayıp yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
Fatura ya da gönderim adres bilgilerini nereden değiştirebilirim?
Üye Bilgileri, "Adres Düzenle" bölümünden değiştirebilirsiniz.
Kargo takibi nasıl yaparım?
Siparişiniz kargoya verildikten kısa bir süre sonra kargo takip numaranızı sizlere ulaştırıyoruz. Kargo Takibi sayfanızdan bilgi alabilirsiniz. Herhangi bir nedenden dolayı ulaşmayan takip kodları için Whatsapp hattımızdan bizlere ulaşabilir ya da [email protected] adresine e-posta gönderip bizleri bilgilendirebilirsiniz.
Kargo ücreti var mı?
Kargo ücreti 1000 ₺ ve üzeri alışverişlerinizde tarafımızca ödenir.
1000 ₺ altı alışverişlerinizde güncel kargo fiyatımız geçerlidir.
Nasıl ödeme alıyorsunuz?
Kredi kartı ve Havale / EFT ile ödeme kabul ediyoruz. Sistem altyapımızda kart bilgileriniz kesinlikle kayıt edilmez. BDDK lisanslı üçüncü parti ödeme sistemi PayTR ile çalışıyoruz. Ödeme işlemleriniz SSL sertifikası ve PCI-DSS uyumluluğu ile şifreli bir şekilde gönderilmektedir.
İptal ve İade şartlarınız nasıl?
Paketi hasar görmemiş çekirdek kahve siparişinizi 14 gün içerisinde koşulsuz iade edebilirsiniz. Öğütülmüş kahve çekirdeklerinin iadesini maalesef kabul edemiyoruz.
Ancak kahve paketinizde kargodan kaynaklı herhangi bir yırtılma vb. sorun görmeniz halinde kargo firması çalışanı ile birlikte tutanak tutabilirsiniz. Tuttuğunuz belgeleri [email protected] adresine konu hakkında evraklarınızı tarayarak, bilgilendirici e-posta atabilirsiniz. En kısa sürede tarafınıza ulaşım sağlıyoruz.
Hesabımda puanlarım birikmiş, nasıl kullanacağım?
Hesabım menüsünden Puanlarım ve Hediye Çeklerim sayfasında biriken puanlarınızı ve TL karşılığını görebilirsiniz.
Hediye Çeki Oluşturma kısmında Hediye Çeki oluşturabilirsiniz.
Oluşturacağınız Hediye Çeki, oluşturulma tarihinden itibaren 1 yıl geçerli olacaktır ve 1 kullanımlıktır.
Dilerseniz bir başka üyemiz bu hediye çekinden faydalanabilir.
Bir Alışverişte sadece 1 hediye çeki kullanılabilir.
Bir seferde oluşturabileceğiniz Hediye Çekileri minimum 100₺, maksimum 250 ₺ düzenlenebilir.
Kazandığınız puanları hediye çekine çevirdiğinizde çek kodlarını 1000 ₺ üzeri tüm alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
NELERDEN PUAN KAZANIRIM?
Üye olduğunuzda 50 puan kazanırsınız.
Her alışverişinizin 100 TL si için 5 puan kazanırsınız. Bu size her alışverişinizde % 5 indirim demektir.
Arkadaş davet ederseniz siz 30 puan, arkadaşınız 15 puan kazanır.
Yorum yaparak 5 puan kazanırsınız.
Sistemde puanın TL değeri nedir?
Sistemde 1 puan 1 TL dir.
Sizinle iletişime nasıl geçebilirim?
Bizlere haftaiçi her gün 09.00-18.00 saatleri arasında 0539 579 25 59 numaralı Whatsapp destek hattımız yada [email protected] e-posta adresimiz üzerinden ulaşabilirsiniz.